جستجو

دانلود Water Drops Plus - نرم افزار موبایل کاغذدیواری زنده نمایش عکس در آب

تصویر خود را زیر آب قرار دهید! Water Drops نام لایو والپیپری با افکت آب است که شما هر تصویری که بخواهید را می توانید زیر این افکت زیبا قرار دهید و به عنوان پس زمینه از آن استفاده کنید. از قابلیت های این لایو والپیپر می توان به مصرف کم باتری، کیفیت بالا، تغییر تصویر زمینه، تنظیم میزان شفافیت آب، تنظیم سرعت حرکت آب، میزان بزرگنمایی تصویر زمینه و... اشاره کرد. همچنین شما قادر به تنظیم میزان کیفیت لایو والپیپر هستید که هر چقدر کیفیت را بالاتر ببرید مصرف باتری بیشتر می شود.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...


ادامه ي مطلب ...
نوشته شده توسط محــــسن رحیــــمی در چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:اندروید,بازی اندروید,نرم افزار اندروید,نرم افزاراندروید,,

لينك مطلب

                                والپیپر زنده گربه(اندروید)

یک والپیپر ناز و خوشکل برای اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...


ادامه ي مطلب ...
نوشته شده توسط محــــسن رحیــــمی در شنبه 28 بهمن 1391برچسب:تم اندروید,والپیپر اندروید,اندروید,,

لينك مطلب

real player یکی از پلیر های محبوب اندروید


ادامه ي مطلب ...
نوشته شده توسط محــــسن رحیــــمی در جمعه 27 بهمن 1391برچسب:realplayer,android,اندروید,رآل پلیر اندروید,

لينك مطلب

دانلود جت آودیو اندروید

دانلود در ادامه مطلب...


ادامه ي مطلب ...
نوشته شده توسط محــــسن رحیــــمی در جمعه 27 بهمن 1391برچسب:jetaodioandroid,اندروید پلیر,پلیر اندروید,اندروید,

لينك مطلب

ام ایکس پلیر یکی از قدرتمند ترین پلیر های اندروید

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....


ادامه ي مطلب ...
نوشته شده توسط محــــسن رحیــــمی در جمعه 27 بهمن 1391برچسب:اندروید,ام ایکس پلیر ,mxplayer,,

لينك مطلب

 

 

یوسی بروزر مینی یا همان UC mini نام یکی از محبوبترین مرورگرهای اینترنتی برای کاربران ایرانی است، طوری که این مرورگر روی پلتفورم های مختلفی نصب است و همگی به دنبال نسخه های جدیدتر و بروزتر آن می باشند. سایت دانلود رایگان هم اکنون جدیدترین نسخه از این مرورگر را برای پلتفورم های اندرویدی در نظر گرفته است. یکی از دلایل محوبیت این مرورگر پشتیبانی از زبان شیرین فارسی در اکثر سایت ها و جوامع مجازی است. فیسبوک دارای رابط کاربری آسان و محیطی جذابی است و ابزارهای آن بخوبی برای دسترسی سریع جایگذاری شده اند. این مرورگر کاملا سبک بوده و پردازشگر گوشی فشاری وارد نمیکند و از اشغال شدن بیش از حد فضای رم شما جلوگیری میکند. سازگاری کامل با سایت های فیسبوک و توییتر از ویژگی های پرکاربرد این نرم افزار است و کاربران اینترنتی براحتی میتوانند حساب کاربری فیسبوک خود را با سرعت بالا در دو حالت نمایش بصورت دسکتاپ کامپیوتر و نسخه موبایلی چک کنند.

محبوبیت این مرورگر نه تنها در ایران بلکه بصورت جهانی است چرا که این مرورگر اندروید بیش از 400 میلیون کاربر دارد در 150 کشور دنیا بصورت مستقیم مورد استفاده قرار میگیرد و طبق آمار تاکنون بیش از 1.5 بیلیون بار دانلود شده است. با مرورگر UC mini براحتی و با نهایت سرعت و امنیت کامل در سایت ها به گشت و گذار بپردازید و سایت های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و صفحات مورد نیاز خود را بوکمارک کنید. مشترک شدن در فیدخوان سایت های مختلف برای باخبر شدن از جدیدترین های هر سایت و دانلود فایل های مختلف با سرعت بالا از قابلیت های دیگر مرورگر UC mini است. بدون شک مرورگر UC mini میتواند نیاز شما را برای یک گشت و گذار امن و پر سرعت در اینترنت برطرف کند. گروه دانلود رایگان آخرین نسخه از مرورگر UC mini را در دو سایز کوچک، متوسط و بزرگ برای عموم به اشتراک گذاشته است.

 

 

 

 

 

 

 

دانلود


نوشته شده توسط محــــسن رحیــــمی در یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:,

لينك مطلب

حجم:7.1MB

لانچر ها از خانواده های اپلیکیشن بوده و بر روی هسته گوشی نصب میشوند، اما لانچرها دارای قابلیت های ویژه ای هستند که ظاهر گوشی را تغییر میدهند، هرلانچر مختص یک گروه یا یک لیبل خاص بوده که دارای تم ها و ابزارک های خاص میباشد. Next Launcher هم یکی از این لانچر هاست که توسط GO Dev Team طراحی شده و در گوگل پِلی با قیمت 9.93 دلار به فروش میرسد. این لانچر دارای محیط کاملا سه بعدی یا همان فضایی است که نمایش آیکون ها از بالا و زوایای خاص بسیار خیره کننده است. نمایش با کیفیت آیکون ها و حرکت دادن آنها و اعمل تنظیمات شخصی برروی صفحه از ویژگی های این لانچر است. این لانچر مختص پلتفورم های اندرویدی بوده و در روی گوشی های دو هسته ای بخوبی جواب میدهد. هم اکنون میتوانید جدیدترین نسخه Next Launcher را بصورت رایگان از دانلود رایگان دانلود کنید.

 ویژگی های نرم افزار اندروید لانچر تغییر ظاهر سه بعدی

  • عملیات های مختلف با آیکون از قبیل چرخش، بازگردانی به حالت اولیه، هم ترازی و ...
  • صفحه نمایش نامحدود برای قرارگیری آیکون های در هر مکان دلخواه از صفحه نمایش
  • صفحه کنترل سریع اضافه کردن انواع مختلف از آیتم ها در منوی Edit، شامل آیکون برای برنامه های کاربردی، پوشه ها و ویدجت
  • افکت های ویژه و سه بعدی در هنگام نمایش آیکون ها
  • دارای منوی نرم افزار قدرتمند
  • دارای افکت های کشویی، حلقه ای و ...
  • دارای ویجت های متعدد
  • دارای لایو والپیپر برای زیبایی صفحه
  • دانلود

نوشته شده توسط محــــسن رحیــــمی در یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:نرم افزار,

لينك مطلب

حجم:6.3MB

PRO PDF Reader همانطور که از نامش پیداست اپلیکیشنی حرفه ای برای خواند اسناد پی دی اف و کتاب ها در پلتفورم های اندروید است. اگر شما به دنبال یک نرم افزار PDF خوان خوب هستید در انتخاب این اپلیکیشن شک نکنید. به کمک این نرم افزار براحتی میتوانید اسناد پی دی اف را بالاترین کیفیت در اسمارت فون خود اجرا کنید و یا حداکثر زوم و کیفیت را در حدی بالا ببرید که در هنگام مطالعه دچار مشکل آسیب چشم نشوید. نرم افزار اندروید PRO PDF Reader دارای رابط کاربری زیبایی بوده و تمامی زبان ها را پشتیبانی میکند. براحتی صفحات و کلمات را جستجو کنید. دارا بودن حالت مطالعه مخصوص شب، اسکرول اتوماتیک، نمایش لینک ها و پشتیبانی از رمز عبور فایل های پی دی اف حفاظت شده از ویژگی های این نرم افزار اندروید است. این برنامه اندروید هیچ گونه تبلیغاتی ندارد و هیچ گاه از شما درخواست اتصال به اینترنت نمیکند.

ویژگی های نرم افزار خواندن اسناد پی دی اف

  • دارای دو حالت خواندن و کنترلی
  • تمرکز بر روی صفحات
  • جستجو در کتابها
  • دارای فهرست مطالب، حالت شب
  • جستجوی خودکار تمامی اسناد موجود در گوشی
  • دارای حالت تمام صفحه (Full screen mode)
  • پشتیبانی از کلید های الکترونیکی
  • نمایش اسناد هایی که اخیراً خوانده شده
  • توسعه متن صفحه، اسکرول اتوماتیک، نمایش لینک ها
  • مرتب سازی بر اساس نتیجه جستجو بر اساس نام، مسیر، اندازه (صعودی، نزولی)
  • برنامه روشنایی صفحه نمایش
  • فیلتر نتیجه جستجو
  • بدون تبلیغات، بدون دسترسی به اینترنت
  • تعیین کلیدهای سفارشی برای اسکرول صفحه قبلی بعدی
  • نیازمند اندروید 1.6 به بالا
  • دانلود

نوشته شده توسط محــــسن رحیــــمی در یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:نرم افزار,

لينك مطلب

حجم:5.6MB

اپلیکیشن Translate Voice & Text یک مترجم قوی مخصوص پلتفورم های اندروید است که به شما کمک میکند تا براحتی بتوانید با کسی که با زبان مختلف صحبت میکند به گفتگو بپردازید. این نرم افزار اندروید کاملا جامع و محبوب بوده و از اکثر زبان ها برای ترجمه استفاده میکند. کافیست کشور را بر اساس پرچم یا زبان انتخاب کنید و سپس صدا را رکورد کنید. صدای رکورد شده میتواند به زبان های مختلف با جنیست زن و یا مرد برای شما ترجمه شود. اگر از افرادی هستید که دائم در حال سفر به کشورهای مختلف هستید و نگران سطح گفتگوی خود با دیگران هستید برنامه Translate Voice & Text میتواند مترجم خوبی به در گوشی همراه شما باشد. هم اکنون میتوانید آخرین ویرایش این اپلیکیشن را از دانلود رایگان دانلود کنید.

دانلود


نوشته شده توسط محــــسن رحیــــمی در یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:نرم افزار,

لينك مطلب

نوشته شده توسط محــــسن رحیــــمی در شنبه 7 بهمن 1391برچسب: نرم افزار,

لينك مطلب

امکانات سایت

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1